h1

Iasi…Orasul celor 7 coline!

April 18, 2010

Dupa cum ati citit in postul anterior saptamana trecut-o mi-am petrecut-o prin Iasi. Daca vreti sa vizitati Iasiul, nu va ganditi de doua ori! E unul dintre cele mai frumoase orase in care am fost si tata-i martor ca am fost prin multe:)).

Pentru inceput, in Iasi, noi am vizitat Rapa Galbena. E o chestie, un fel de rapa in mijlocul orasului care a fost zidita cu o piatra de culoare galbuie, despre care baietii din Iasi spuneau ca a fost candva galbena. Cateva poze cu Rapa Galbena aici:

Apoi am fost la facultate, la ETTI din Iasi, in corpul din cladirea Alexandru Ioan Cuza unde am vazut cele mai impresionante 2 incaperi din viata mea: aula si biblioteca. Biblioteca e la fel inca de pe vremea lui Cuza din cate am inteles, aula nu stiu sigur, dar arhitectura ma face sa cred ca e la fel de veche. Aici aveti 2 poze cu aula

Si biblioteca:

Momentan atat, maine revin cu Bojdeuca lui Creanga, Manastirea Cetatuia, un restaurant (Warda parca, o sa ma uit exact maine) si statuile din Copou.

4 comments

  1. m-as intoarce acolo oricand


  2. stiam asta;) :))))maria:))


  3. Va asteptam!


  4. da…e fain orasu…m-am nascut in el si cred ca aici o sa mor:))…
    hai si tu la http://www.tramvai0.wordpress.com sunt nou si am nevoie de sfaturi:-d



Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

