h1

How..

March 6, 2009

La cerinta lui Vlad am decis sa pun chestia asta pe blog! Mie mi se pare destul de aiurea si foarte gay, dar e totusi destul de amuzant si dureros( pentru el)! O sa fiu succint pentru ca mi-e lene sa povestesc detaliile!

M-am dus la dus duminica seara, toate bune si frumoase, pana cand au plecat toti din baie mai putin gay-ul caminului! Nu m-am gandit niciodata ca ar avea curaj sa incerce ceva asa ca eram calm, nu ma stresam!

La un moment dat ma intorc cu spatele ca sa dau mai multa apa calda cand simt o mana pe fund si aud cum imi zice ratatu’ ala: eu sunt singur in seara asta!

Tot ce va pot povesti mai incolo e ca i-am umplut capul de sange si pumni de i se umflase ca o minge de fotbal!

A doua zi, memoriu de la director: pana vineri sa eliberez camera! M-am mutat, da pe gay-u ala tot il omor!

2 comments

  1. =)) ce naiba ai facut ma?! =)) Super tare =)) Felicitari


  2. Macar noi declaram pe fata ca nu ii suportam(eu cel putin declar ca sunt rasist si misogin) si nu ne ascundem in spatele vorbelor ca niste tarfe micute care sunt pentru egalitate.De parca egalitatea ne-a adus aici.



Leave a Reply

