h1

Iar, din nou, iarasi…!

April 1, 2009

Miercuri, 1 aprilie 2009!

20.15- Am scos antena de la televizor (a se citi furculita) pe geam ca sa incercam sa prindem ProTV. N-am prins ProTV dar in schimb m reusit sa stricam si receptia pe care o aveam la TVR1. Nu face nimic, se repara.

21.45- Gandit cu creiele noastre obosite (eu si buzik) sa scoatem laptopu si sa-l punem pe geam. Partea nasoala era ca putea a pice.
21-50- Am proptit laptopu cu un borcan cat sa nu se miste, am prins semnal la wireless mai bine ca in toata casa. Am instalat sopcast si toate nebuniile, am prins si noi prima repriza imediat dupa golul lui Tanasa. Nu “foarte imediar” ca dadusera si aia gol. Nu face nimic, mai dam ca se poate.
21.50- 11 si ceva: Am vazut meciu, am blestemat, am injurat de m-au auzit toti vecinii, m-am facut de ras ca acum cred ca stie tot cartieru ca niste prosti au scos laptopu pe geam. Probabil toti cred ca l-am scos ca sa o ardem aiurea. Nu bah, l-am scos ca sa vedem Romania! Acum regret, mai bine invatam Arghezi pentru maine, ca iar iau 3 la romana (ce ironie a sortii).

Si acum potopul: futu-va mortii in gura de jucatori indolenti, v-ati adunat toti fitosii si toti figuristii la nationala Romaniei in frunte cu barbugiu’ si pokeristu de piturca (fara P) ca sa faceti milioane de oameni sa urle si sa tipe de nervi si durere ca voi nu sunteti in stare sa legati 2 pase calumea. Trebuia sa vina Tanase de la FC Arges sa va invete cum se joaca fotbal, fara sa faca fite referitoare la ce post joaca ca alde Codrea sau mortii lui ala de joaca la Sienna. Pai fir-ar mama voastra a dreacu de imputiti, de agramati si de jegosi, ce stiti voi de onoare ma? Va doare pe voi macar un pic atunci cand pierdeti rusinos inca un meci si inca o calificare? Va bate Serbia de nu stiti pe unde sa mai iesiti de pe teren si voi va radeti si va distrati la antrenamente. Nu aveti pic de rusine domnilor fotbalisti ratati, pentru ca asta sunteti, GENERATIA RATATA!

Se rasuceste in mormant Dobrin cand va vede pe teren. Nu puteti sa faceti o preluare calumea, mari jucatori ce sunteti in campionatele puternice de afara! Va da clasa un jucator de la FC Arges, care poate saracu are salariu 10% din cat castigati voi. Uitati-va la Tanase si sa va intre bine in cap: ASA joaca un jucator adevarat, nu ca alde Contra care ne tot ameninta ca pleaca de la nationala, de parca il regreta dracu. Nu ca tiganu ala imputit de Banel care nu e in stare sa dribleze nici macar un jalon, d-apai un jucator de fotbal.

V-a batut o echipa care a castigat doar un meci in toata campania de calificare. Nici macar pe Feroe nu au fost in stare sa ii bata. Dar v-au batut pe voi. Ratatii din Romania. Voua nu va e rusine de acei suporteri care au batut atata drum pana in Austria ca sa cante pentru voi, ma nesimtitilor?

MUIE VOUA, ratatii care jucati pentru nationala Romaniei. 90% dintre voi nu aveti ce cauta pe un teren de fotbal, fatalailor.

2 comments

  1. Mda total de acord , o generatie de indolenti , de jucatori care pariaza contra echipei lor … ce-ar fi mai naspa e k te-au luat tiganii la ochi , norocu tau k nu stai pe spate =)))


  2. :)) Au pacalit fotbalul 🙂



Leave a Reply

