h1

Criza economica

April 6, 2009

M-a rugat un cititor intr-un comentariu a imi spun parerea vis-a-vis de criza economica.

Dupa cum spune profa de romana, o sa fiu un diletant, pentru ca nu sunt nici economist nici vreun mare antreprenor ca sa imi dau cu parerea despre criza.

Nici macar nu stiu cu ce sa incep: una din putinele probleme pe care am vazut-o eu ca a venit o data cu aceasta criza e lipsa locurilor de munca. Insa nu pot sa spun ca ma afecteaza in vreun fel deoarece acolo unde lucrez eu in weekend sunt persoane multe si foarte bine platite, care nu isi vor pierde locul de munca decat daca nu vor da randament. In rest, toate bune si frumoase, proiectele vin, bani sunt, ce sa mai, o ducem bine :))!

In schimb vad si partea buna a crizei: vor rezista (cel putin la nivelul inteprinderilor mici si mijlocii) doar acele firme care sunt conduse bine si cu cap. Pot sa imi exprim de asemenea bucuria ca vor disparea din peisaj acei asa zisi “milionari de carton” care s-au imbogatit peste noapte, fara o baza solida.

In rest ce sa mai zic, am inteles ca prin toamna asa o sa intram in recesiune asa ca probabil atunci se vor vedea si la noi efectele unei adevarate crize. In schimb, dupa cum a spus respectivul comentator, dupa fiecare criza vine un razboi mare, asa ca asta ar trebui sa ma ingrijoreze(creca’).

Macar daca tot vine razboiul, poate recuperam si noi Basarabia si valea Timocului. Ar fi ceva. Doar sa nu mai fim curve ca pana acum.

Leave a Reply

