h1

Herbal shop!

April 19, 2009

Imi pare rau ca nu pot scrie mai des, dar in ultima perioada nu am timp decat de lucrurile strict necesare. TOtusi daca o sa am ceva itneresatn de spus, voi spune.

Si incep azi. Alaltaieri in Ploiesti s-a deschis cel mai tare magazin in care am intrat vreodata. Nu i-am retinut numele, insa va dau locatia. Cei care sunteti din Ploiesti stiti unde e, cei care nu sunteti, oricum nu va foloseste. Cum mergi spre soviet dinspre statia de autobuz de la Coreco din centru, prima usa dupa Soviet. E un magazin foarte mic, maxim 10 metri patrati. Inauntru insa veti gasi niste chestii absolut fenomenale. Ghici ce? Combinatii de plante care dau un miros senzational cand sunt arse(cred ca ati inteles). Sunt foarte multe amestecuri acolo, unele mai bune ca altele.

Asa ca, enjoy the smell!

One comment

  1. Mda, ideea pare de treaba in conditiile aspre de la noi… Partea a doua, insa, vine cu viteza si poate ar trebui sa stii ca in tari din vest, unde iarba e mai mult decat tolerata, anumite amestecuri din astea au fost deja interzise din cauza compozitiei dubioase – simplul fapt ca vin in pachetelele alea cu design dragut si cu inscriptii in 5 limbi nu inseamna ca sunt bune. Eu am incercat doar Spice Gold si Diamond si Smoke si de la Spice ma simt foarte obosit a doua zi, la Smoke capeti toleranta rapid de tot si daca iti dai prea mult o sa ai frisoane, contractii musculare si o senzatie de slabiciune – chestii pe care nu le-am simtit niciodata de la iarba, sincer sa fiu… Cacaturile astea se vor alternative la fumatul de iarba dar sunt doar modul unora de a exploata situatia inca idioata care exista in unele tari (la noi, de exemplu…) cu privire la iarba. In Olanda chestiile astea stau pe raft in magazin si le cumpara doar turistii imbecili.
    Stii, cand auzi “amestec” e cazul sa-ti pui intrebarea”amestec de ce?” Nu condamn pe nimeni, si eu le-am incercat (doar cand era foame de iarba in oras) si n-as mai da banii pe asa ceva. Mai bine nu fumez nimic decat sa fumez asa ceva. E ok sa incerci tot felul de chestii da’ frate, fa-o pe pula ta si nu indemna si pe altii, ca poate nu-i kosher toata treaba… Pace tie



Leave a Reply

