h1

E de rasa?

May 5, 2009

Eram ieri in 22, si fara sa vreau am ascultat o discutie intre niste pustoaice de 14-15 ani maxim. Era vorba, despre ce altceva, decat despre baieti. O sa redau cat pot de bine dialogul:

-Auzi fata, sa vezi ce frumusete de baiat e. Are niste ichi si niste buze…maaamaa!
-Da fata, da “E DE RASA”?
-Da fata, cred ca e. Ca e nepotul lui X( x este un cunoscut tigan din Ploiesti)!
-Mamaa fata ce te-ai scos.

Am ramas prost. Apelativul “de rasa” se referea la tigani. La acele fiinte pe jegoase, parsive si cu gandul numai la cum sa mai fure sau cum sa mai dea in cap! Daca aia sunt de rasa, atunci eu sper sa apara un nou Hitler. Ca sa ii invete cum sta treaba cu rasele!

As dori sa precizez ca respectivele erau romance 100%, si am mai multe argumente pentru asta (erau albe, erau imbracate relativ romaneste, nu aveau cercei d-aia ciudati, etc…).

2 comments

  1. E si timpul 😉 !


  2. Proaste dastea am vazut la tot pasul in Ploiesti ….. si kredema nu poti sa ai conversatie mai mult d 2 min cu una dintr-e ele fara sa te doara capu la cata prosie debiteaza asa k …… lasa sa fie cu prietenii lor cu kre sunt pe aceasi frecventa …



Leave a Reply

