h1

Un nou episod din seria viata de cacat!

January 6, 2010

ma suna mama sa imi spuna ca vrea sa imi trimita niste bani ..si ma intreaba ” “auzi,.. care e numele tau?..”
cum sa nu te simti prost cand ma’ta iti pune o astfel de intrebare ..

comentariul meu: =))trebuia sa raspunzi “ca pe tine proasto”

——————————————————————-

mam saturat de parinti de cacat comunisti, am o prietena care e tiganca si o iubesc, si azi am bagat benzina de 150 de lei sa ma duc la ea,mama nu e de acord cu relatia asta si azi mi-a luat cheile de la masina si mi le-a ascuns ca sa nu pot merge..simt ca innebunesc nu stiu ce sa ma mai fac mam saturat de oameni de cacat pana peste cap.m-am certat cu ei toata ziua am niste nervi de nu mai stiu ce sa fac..imi vine sa stric tot din casa..[emo][emo] ajutooorrr

comentariu: daca eram ma-ta te bateam de te cacai pe tine, numai tiganci si iubire nu mai visai.

—————————————-

vdc este sa te vezi cu una pe mess timp de un an. si hotarati sa ve vedeti. te intalnesti cu ea, va placeti ,si la a 3 intalnire va hotarati sa intretineti relatii sexuale. totul e bine ,ajungeti in camera, va sarutati,si cand o dezbraci constati ca are penis si iti propune sa ai faci un oral!

comentariu: fara cuvinte. Tu esti mai prost decat un rapidist =))

—————————————————-

VDC sa ai o prietena caruia nu ii pasa de tine, si se cearta tot timpul cu tine si u sa fi un tip de treaba, sa spuna ca esti prost si ca nu ii pasa de tine si u plangi in camera singur gandidu-te: “de ce”?

comentariu: pai are si saraca fata dreptate, tu chiar esti prost!

3 comments

  1. vezi ca nu prea stii sa scrii corect bai bloggere’


  2. de curiozitate..ce am gresit? ca eu doar am dat copy/paste. :))


  3. Băăă ești nebun? La a 3-a eram pe jos de râs măăă…
    CUM PUȘCA MEA SĂ FI AȘA PROST? :)))))



Leave a Reply

